Mario Wiki
Advertisement
Mario Wiki

Super Mario Land - jedna z pierwszych gier na przenośną konsolę Game Boy. Celem tej gry jest uratowanie Księżniczki Daisy.

Światy

Świat 1

Świat 1 jest nazwanym "Birabuto Kingdom", czyli po polsku Królestwo Birabuto. Jest on najłatwiejszym ze wszystkich poziomów. Tło jest podobne do Starożytnego Egiptu. Bossem w zamku na poziomie 1-3 jest lew King Totomesu. Jedną z ciekawostek jest taka, że remix muzyki z tego świata jest przedstawiana w outrze SMG4.

Świat 2

Świat 2 jest nieco trudniejszy od pierwszego. Ten świat nazywa się Muda Kingdom, czyli Królestwo Mudy i jest podobny do legendarnej Atlantydy. Władcą tego świata jest konik polny Dragonzamazu i on mieszka w podwodnym zamku, czyli płyniemy małą "łodzią podwodną", nazywanym też Marine Popem.

Świat 3

Świat 3 jest podobnym do Wyspy Wielkanocnej i się nazywa Easton Kingdom, czyli Królestwo Easton. Królem jest Hiyoihoi, czyli symbol Wyspy Wielkanocnej.

Świat 4

Świat 4 nazwanym Chai Kingdom, czyli Królestwem Chai jest ostatnim i najtrudniejszym poziomie w tej grze, bo ma dwa bossy. Pierwszy się nazywa Biokinton i musimy zniszczyć go małym samolocikiem, a gdy pokonamy go pojawia się drugi i on się nazywa Tatanga, a gdy powalił ostatniego bossa na kolana to wtedy Daisy i Mario będą latać "samolotem odrzutowym", inaczej zwany Sky Popem.

Przedmioty

Obraz Nazwa Efekt
SML Coin Sprite.png Moneta Daje punkty, co 100 monet dostaje się dodatkowe życie
Super Mario Land Mushroom.png Grzyb Zmienia Mario w Super Mario
SML Superball Flower Sprite.png Superball Flower Zmienia w Superball Mario, dzięki czemu umożliwa strzelanie kulkami
Advertisement