FANDOM

Super Mario Land - jedna z pierwszych gier na praformę Game Boy. Celem tej gry jest uratowanie Księżniczki Daisy.

Światy

Świat 1

Świat 1 jest nazwanym "Birabuto Kingdom", czyli po polsku Królestwo Birabuto. Jest on najłatwiejszym ze wszystkich poziomów. Tło jest podobne do Starożytnego Egiptu. Bossem w zamku na poziomie 1-3 jest lew King Totomesu. Jedną z ciekawostek jest taka, że remix muzyki z tego świata jest przedstawiana w outrze SMG4.

Świat 2

Świat 2 jest nieco trudniejszy od pierwszego. Ten świat nazywa się Muda Kingdom, czyli Królestwo Mudy i jest podobny do legendarnej Atlantydy. Władcą tego świata jest konik polny Dragonzamazu i on mieszka w podwodnym zamku, czyli płyniemy małą "łodzią podwodną".

Świat 3

Świat 3 jest podobnym do Wyspy Wielkanocnej i się nazywa Easton Kingdom, czyli Królestwo Easton. Królem jest Hiyoihoi, czyli symbol Wyspy Wielkanocnej.

Świat 4

Świat 4 nazwanym Chai Kingdom, czyli Królestwem Chai jest ostatnim i najtrudniejszym poziomie w tej grze, bo ma dwa bossy. Pierwszy się nazywa Biokinton i musimy zniszczyć go małym samolocikiem, a gdy pokonamy go pojawia się drugi i on się nazywa Tatanga, a gdy powalił ostatniego bossa na kolana to wtedy Daisy i Mario będą latać "samolotem odrzutowym".