FANDOM

Dobrodošli na enciklopediju Kraljevstva gljiva!
Portali

Likovi | Video Igrice | Lokacije | Pravi svijet | Recenzije

Wikia
Politika 🔴 Smjernice 🔴 Datoteke i Infookviri 🔴 Upute

Najnovije igrice

Likovi
Super-mario-characters-i22822
Mario Logo

Mario je serija video igara koja je započela 1981. godine. Osnovao ju je Nintendo i prva igra u kojoj je Mario bio heroj bila je Donkey Kong. Prva igra u glavnom Super Mario serijalu bila je Super Mario Bros., i Nintendo računa ovu igricu kao ona koja je započela franšizu. 2020. godine Mario očekuje svoju 35. godišnjicu (39. od izlaska Donkey Konga), s više od 200 igrica od 80-ih. Mario je tijekom tih igrica spašavao princezu i borio se s zlim kraljem Koopa, uz pomoć mlađeg brata Luigia, životinjskog prijatelja Yoshia i princezinih savjetnika Toadova. Ostali poznati likovi su Donkey Kong, Princeza Daisy, Rosalina, Wario, Waluigi, Pauline, Bowser Jr. itd.

O MarioWiki
MarioWiki je enciklopedija o Super Mariju i svemu povezano za Super Mario serijal. Uredite članke u kategoriji za održavanje tako da pomognete, i bilo koja izmjena koja nije destruktivna puno znači. I razgovarajte s drugim suradnicima u raspravama, čavrljaonici ili discordu. Zabavite se ovdje!

Pomaganje

Tako da napravite novi članak, napišite mu naslov u kutiju ispod teksta i kliknite na gumb da ga počnete uređivati. Uredite i ostale članke prateći naš stil, upute i pravila.

Izabrani video
SUPER NINTENDO WORLD™ JAPAN Galantis ft

SUPER NINTENDO WORLD™ JAPAN Galantis ft. Charli XCX - WE ARE BORN TO PLAY (Music Video)