FANDOM

ReignStorm

Prinsessa ja Toad lomalla todellisessa maailmassa

Reign Storm on The Adventures of Super Mario Bros. 3-animaatiosarjan seitsämäs jakso. Se esitettiin ensikerran 29. syyskuuta 1990 ja sen käsikirjoittivat Ted Pederson ja Steve Hayes.

Juoni

Prinsessa Toadstoolin lähtiessä lomalle todellisen maailman Hawajille, käyttää Kuningas Koopa tilannetta hyväkseen ja rakennuttaa prinsessalta näyttävän robotin.

Pian robotti prinsessa ottaa oikean prinsessan paikan ja järjestää Sienivaltakunnan asiat niin, että Koopaperheen on helpompi vallata se.

Robotti prinsessa on, jopa luovuttamassa kruunuaan Kuningas Koopalle, kun oikea prinsessa palaa yllättäen kotiin ja estää tämän kastelemalla robotin vedellä niin, että se hajoaa.

Koopat ehtivät paeta paikalta, mutta oikea prinsessa palaa valtaan.

Animaatio- ja jatkuvuusvirheitä

ReignStorm3

Kuningas Koopa ja Kooky

  • Kooky on muiden Koopalingien joukossa "isänsä" kruunajaisjuhlassa, vaikka on hetki sitten lähtenyt Hawajille vakoilemaan prinsessaa.
  • Cheatsyn ääni voidaan kuulla kruunajaisjuhlan aikana, mutta häntä ei nähdä.
  • Kun Kuningas Koopa ja Kooky, ovat salakuuntelemassa Mariota ja Luigia: Marion jalat puuttuvat.
  • Kaikki Koopalingit (Kookya lukuunottamatta) ovat paikalla kruunajaisjuhlassa, mutta Kuningas Koopan paetessa ainoastaan Cheatsy, Bully ja Bigmouth seuraavat.